listopada 25, 2014

Kartka z kościółkiem

Kartka świąteczna z okienkiem w którym umieściłam przecudny digi stempelek uwielbiam go. Kartka  powstała według mapki w nietypowych kolorach świątecznych. Kartkę posyłam na dwa wyzwania
Digi Scrap : Wyzwanie z mapką
PWC- Wyzwanie świąteczne z Anniko
Digi stempelka zaznaczyłam klejem do brokatu a potem posypałam brokatem fantastyczny efekt:)









użyte materiały: papier Nadciąga Zima, klej do brokatu MS,dzwoneczki, wykrojnik Poinsencja : sklepik.na-strychu.pl, digi stempelek Kościółek : Digi-Scrap, napis Wesołych Świąt : Wikucha
papier Kolekcja zimowa: CraftyMoly.pl


dziękuję za odwiedziny i komentarze:) pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. O jakże niesamowicie nastrojowa kartka! Zamarzyły mi się białe święta :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper to wyszli kartka z tym widoczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta karteczka! Ładne zimowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolorystycznie :-))) Fantastycznie wypełnione okienko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka fantastyczna :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na okienko z kościółkiem :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna! Skradła moje serce, tak na nią patrze i patrzę.... Lubię ten stempel, ale ta głębia.... Mistrzostwo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger