listopada 02, 2015

Przez maskę

Od wczoraj to mam pecha najpierw salto na liściach stłuczone kolano krwiak cała obolała, potem przypaliłam płaszcz zniczem. W domu już nic nie robiłam za to dziś dalej mnie wszystko boli chodzę kolano spuchnięte ale dam rady a tu Big Shot padł mąż rozkręcił spadła taka malutka część z koła zębatego założył ale nie wycina dokładnie i " chrobocze" jak kręcę korbką dziewczyny pomocy!!!!
Powolutku poszłam z córką do lasu i oto powstało zdjęcie przez maskę może to mi się udało :)
Zdjęcie posyłam na wyzwanie Art-Piskownica  FOTOgra - klimatycznie przez maskę 







dziękuję za komentarze i odwiedziny :)


6 komentarzy:

  1. Wanda dużo zdrowia! Niestety co do maszyny - nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wanda! Dużo zdrowia i cierpliwości Ci życzę :) A zdjęcie jest super :) i pomysł super :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł i fajne zdjęcie! dużo siły i cierpliwości...!

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze coś musi być na plus :) klimatycznie ... dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy - Ki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger