lutego 27, 2016

Kartka wielkanocna

Witam moja pierwsza kartka wielkanocna z użyciem mediów które uwielbiam i  uczę się z nimi pracować. Kartka jest inspiracją na blogu It's just fun : Wyzwanie #15 Mixed Media.
 Zapraszam do wspólnej zabawy na blogu It's just fun!  jestem ciekawa Waszych prac :)





 użyte materiały : papier Jak malowana 2 : magicznakartka.pl, maska Gałązki: agateria.pl, pasta strukturalna antyczna, wykrojnik Crea Lies ,Glossy Accents, tekturka koło : essyfloresy.pl, Puder Distress: kolorowyjarmark.pl, wykrojnik Leane Flower, papier czerpany ecru pulchny, napis tekturka : sklepik.na-strychu.pl, kwiaty żółte: przydasiepasjonaty.pl,


Kartkę posyłam na dwa wyzwania :


Wyzwanie 1/2016  Bingo wybrałam perełki listki napis




dziękuję za odwiedziny i komentarze :)



13 komentarzy:

  1. Jaka delikatna ta Twoja wersja wiosny :D śliczna karteczka! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło tło i świetna cała kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka i delikatna praca, a kolory dobrane z wyjątkową starannością. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza porcja wiosennych klimatów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza jest ta kartka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Najbardziej jednak zachwycił mnie ten kurczaczek na kartce. Uroczy! Pozdrawiam i zachęcam do udziału w głosowaniu na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, a tło takie delikatne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wandziu, piękna karteczka! a tło maskowe bardzo fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger