maja 24, 2016

Zakładka

Dziś zrobiłam mediową zakładkę do książki. Bazą jest papier do akwareli tło zrobiłam z tuszy Distress Ink, następnie odbiłam motylki i pismo które zembossowałam, brzegi potuszowałam tuszami a na środku tekturka serwetka i wzór za pomocą maski i gessa.

Zakładkę posyłam na trzy wyzwania :)

Art - Piaskownica- Zakładka- edycja sponsorowana
Przydasie Pasjonaty - Wyzwanie#7- Własnoręczne tło
Scrapek- Wyzwanie#46- Zakładki do książek





użyte materiały : tusze Distress Ink- squeezed lemonade, mowed lawn, fired brick : craft4you.pl, tusz Distress Ink- vintage photo : scrap.com.pl, stempel Motyl : store.lemonadestamps.com, stempel motyl  Stamperia , puder biały Stamperia: sklep plastyczny, tekturka serwetka, tusz Distress Ink- frayed burlap, puder Twiling Bronze : scrapek.pl ( nagroda), maska Time for Love : retrokraftshop.pl, gesso, Rainbow Color-Pink : essyfloresy.pl






dziękuję za odwiedziny i komentarze :) 

Jeśli ktoś ma ochotę na tę zakładkę 
to wkrótce będzie można ją wygrać w mojej zabawie urodzinowej :)

17 komentarzy:

  1. Śliczna praca :)
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa zakładka! Wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękniusia zakładka Wandziu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zakładka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super, tło jest niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna... piekne to tło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne motyle! Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna! I jak fajnie wykorzystałaś Anemonkową serwetkę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie współgrają ze sobą te stemplowane motylki i ten nałożony pasą - dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy DT Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna i oryginalna zakładka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger