lutego 19, 2017

Miłość

Witam . Dziś przedstawiam Wam kartkę w kolorze czarno - białym z mediowym sercem , które kojarzy mi się z miłością. Serce wyciełam z tektury które  pomalowałam gessem i czarnym kremem ( fantastyczny preparat) po wyschnięciu - można podsuszyć nagrzewnicą , nałożyłam wzór za pomocą maski i gessa , posypałam pudrem do embossingu i zembossowałam wzór . Na serce nałożyłam ponownie krem ale  w kolorze białym , który po wyschnięciu delikatnie ścierałam wilgotną chusteczką  aż do pojawienia się ciemniejszego tła. Całość pokryłam ModPogde matowym aby zabezpieczyć powierzchnię serca. Kwiaty zrobiłam z pianki foamiran na zimno, pochlapałam tuszem czarnym i białym i dodałam trochę brokatu.
Kartkę posyłam na trzy wyzwania :





użyte materiały: Papier Zakochany Holmes Moriarty: uhkgallery.pl, Antiquing Cream - Carbon Black , Titanium White : retrokraftshop.pl, pianka foamiran: tusz czarnyVersaFine,  puder do embossingu biały i czarny, tusz do embossingu, wykrojnik listki Rosy Owl : sklepik.na-strychu.pl.  Gesso białe, tekturka Love : scrapbutik.pl, pręciki czarne, tusz Splash! biały i czarny : essyfloresy.pl, maska Zawijasy 1 : agateria.pl






dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

15 komentarzy:

  1. Piękna ,chociaż nietypowa kolorystycznie :-DDD Cudne to zmediowane serce :-D Pastę białą mam ,chyba poczynię jakieś próby pod wpływem Twoich mediowych kartek ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Wszystko idealnie dobrane i wyważone!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna prac! Wyjątkowa! Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Uwielbiam takie klasyczne barwy :) A tutaj połączenia są idealnie zrównoważone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna , jak poprzednia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nietypowa kolorystyka aczkolwiek praca piękna i bardzo elegancka :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Foamiran Polska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O, widzę wzór jednej z moich ulubionych masek :) Śliczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie te maluszki kwiatuszki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga FHB - pozdrawiam, DT Olga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy efekt uzyskałaś. Nie myślałam, że w wersji czarno-białej miłosna karteczka też może się tak pięknie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt z tym chlapaniem kwiatów :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu FHB, pozdrawiam Ania_M

    OdpowiedzUsuń
  12. super kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger